foto Antonín Keprta
Osvětová kampaň v oblasti hospodaření s vodou a s vodními zdroji pro obyvatele Prahy
Cíl projektu a základní charakteristika
Osvětová kampaň v oblasti hospodaření s vodou a s vodními zdroji pro obyvatele Prahy, přihláška projektu v rámci programu Éta TAČR (řešitel VÚV TGM)
Uplatnění vůči dopadům změny klimatu
2) Extrémní srážky a hospodaření se srážkovou vodou
4) Sucho
Vazba projektu na strategické dokumenty
Adaptační strategie hl. m. Prahy na klimatickou změnu
Cílová skupina
Veřejnost
Oddůvodnění projektu
Osvětová kampaň bude v hl. m. Praze cílena na širokou veřejnost prostřednictvím velkoplošných plakátů ve vozech metra s tematikou vody a sucha a putovní výstavou zahájenou v prostorách magistrátu hl. města. Společně s dalšími audiovizuálními (TV spot) a softwarovými výstupy projektu (výuková aplikace pro žáky ZŠ) přispěje k naplňování Strategie adaptace hl. m. Prahy na klimatickou změnu tak, aby osvětu v oblasti hospodaření s vodou vnímala česká/pražská veřejnost jako celek.
Vazba na cíle adaptační strategie
c) Adaptační opatření na snížení energetické náročnosti Prahy a adaptaci budov
f) Adaptační opatření v oblasti environmentálního vzdělávání a osvěty
Návaznost na opatření
Opatření pro zvyšování informovanosti obyvatel a MČ
Realizační tým
Projektový manažer MHMP OCP: RNDr. Štěpán Kyjovský; 737213259; stepan.kyjovsky@praha.eu
Řešitel 1: VÚV TGM
Harmonogram
Příprava ZD a usnesení RHMP (ZHMP): Usnesení RHMP č. 1650 ze dne 26.6.2018
Výstupy projektu
Financování
Předpokládaná hodnota projektu (bez DPH):
Zdroj financování: Přihláška projektu v rámci programu Éta TAČR
SUOMI
Schválil – MHMP OCP: Garant projektu